HOJ CUP

HOJ-CUP 30.08.2020

Kl. 09:00 til 16:00 Sidste Kortsalg kl. 13.00

2 ramte pulverduer belønnes med 1 pak patroner (sammenlægges fra alle skydninger).

Er man ikke tilstede under præmieuddelingen, tilfalder præmien næste placering.

HOJ-cup Jagtskydning

Her skydes til 40 duer (1-2-1-2-1-2-1).

Pris 200 kr. kort. (Lukkede skydning, derfor kan der kun købes et kort)

OBS: Det kræver 5 skydninger på tavlen (ikke nødvendigvis medlem)

HOJ-cup: Her medregnes tillægsduer, som udregnes ud fra skydninger de tre bedste skydninger på tavlen. Tillægsduer til HOJ-cup gives som enkeltduer der skydes sidst i serier. Er der således eksempelvis 8 tillægsduer fordeles de ligeligt på bagduer og sideduer. Der skydes finaleskydning, i en sådan finaleskydning medregnes ikke tillægsduer. Finaleskydningen afgøres ved skydning til 2 dubleer i hver retning. Ved fortsat lighed, traffes afgørelsen ved Shoot-off, dvs. skydning til to dubleer i hver retning hvor resultatet på hver enkelt standplads er afgørende.

Præmier HOJ-cup:

1. Præmie 1000 patroner
  2. Præmie 750 patroner
  3. Præmie 500 patroner
  4. præmie 250 patroner

HOJ-cup Sporting

Pris 150 kr. 2 serier pr. mand.

De 5 bedst placeret avancere til finale, penge til de tre bedste (50% af  indskuddet udbetales i præmier).
Er der efter finalen lighed, afgøres dette i en Shoot-off, dvs. skydning til duer hvor resultatet pr. hver due er afgørende.

Præmieskydning, 32 duer´s åben serie (1-2-2-2-1).

Pris 100,00 kr. Pr. Kort.

Der skydes i Mester-række og A,D,V-række

50% af indskuddet udbetales i præmier.

Hvis skytternes placering i præmierækken ikke kan afgøres på antallet af træffere og afgivne skud, skal placeringen afgøres ved omskydning til to doubleer i hver retning, såfremt det drejer sig om 1., 2. eller 3. pladsen. Ved fortsat lighed efter een omskydning, træffes afgørelsen ved Shoot-off, dvs. skydning til to doubleer i hver retning, hvor resultatet på hver enkelt standplads(retning) er afgørende.

HOJ CUP