Om Hadsten og Omegns Jagtforening

Historie
Foreningen er stiftet 7 November 1933 i Galten forsamlingshus og der var ved start 15 medlemmer. Den første generalforsamling blev afholdt samme år, d. 11 november hos formanden. Kontingentet blev fastsat til kr. 4,- årligt med et start indskud på kr. 125,-
Foreningen er medlem af Danmarks Jægerforbund og Dansk Flugtskydnings Forbund.

Foreningens tilholdssted er skydebanen ved Vissingvej, hvor foreningen siden 1968 har haft egen flugtskydningsbane og gennem årene oparbejdet særdeles gode flugtskydningsfaciliteter.

Her har vi også vort klubhus, som året igennem anvendes til møder, kurser, klubaftener med film og foredrag og andre medlems aktiviteter.

Foreningens CVR nummer: 34123268

Foreningens bank oplysninger: Vestjysk Bank, reg. 7270, konto 0002010967.

Vedtægter

Foreningsvedtægter for HOJ

Indmeldelse

Gå til Danmarks Jægerforbunds hjemmeside, og udfyld indmeldelsesformularen (vælg forening 3411 – Hadsten & Omegns Jagtforening, og ellers egne oplysninger), så modtager du et girokort med posten, sammen med den sidste nye udgave af magasinet Jæger.

Vi glæder os til at se dig.