Præmieskydning 27. maj 2018

Grundet problemer med tilmeldingsprocedurer hos Danmarks Jægerforbund har vi i Hadsten & Omegns Jagtforening valgt at lave en præmieskydning for ALLE.

Vi skyder 2 x 40 duer; der skydes en lukket 40-duers kvalifikationsskydning hvorefter man inddeles i 3 rækker. Kvalifikationskravene til 2. runde offentliggøres efter 1. runde.

Efter 2. runde summeres de 2 skydninger, og vinderen findes ud fra den bedste samlede skydning.

Er stillingen lige skydes der 3 x 2 duer på alle standpladserne.

Garanteret præmiepulje er 15.000,- DKK

Kortsalg starter kl. 0830, hvor der vil være mulighed for et rundstykke. Kort koster 200,- DKK.

Kvalifikationsskydningen starter kl. 0900, og skal være påbegyndt inden kl. 1030.

Øl, pølser og vand kan købes på banen, og kaffen er gratis.

Så der er ingen undskyldning – Der er præmier til alle klasser af skytter

Der er 100 pladser, og man kan reservere plads på: booking@hadstenjagtforening.dk / 2897 1319  , eller man kan tage chancen og blot møde op på dagen.

Vel mødt.
Hadsten & Omegns Jagtforening