← Tilbage til nyheder
NYHED · 31. maj 2026

7 medaljer til FM kvalifikation i jagtskydning

En håndfuld HOJ skytter tog i går turen til Feldballe for at skyde kvalifikation til Forbundsmesterskabet i jagtskydning i kreds 3 – og de kom hjem med ikke mindre end 7 medaljer!

Resultaterne taler for sig selv:En 1. plads til vores VeteranholdEn 2. plads til vores Old Boys holdEn 2. og en 3. plads til vores to seniorhold

I den individuelle veteranskydning tog Jens, Leif og Bjarne henholdsvis 1., 2. og 3. pladsen.

Stort tillykke til alle skytterne – det var en flot dag for foreningen!