Knivkursus 2018

Hadsten & Omegns Jagtforening har fornøjelsen af at kunne tilbyde eksklusivt knivkursus.

Så har du gået og overvejet at lave din egen kniv, så har du alletiders mulighed lige nu.

Kurset er gratis for foreningens medlemmer, og koster 100 DKK for ikke medlemmer af Hadsten & Omegns Jagtforening.

Udgifter til materialer afholder kursisten selv, og materialeprisen bestemmer man næsten selv, afhængig af om skæftet er lavet af mose-eg, grankogle eller svensk fyr…

Klinger kan købes ved Læderiet Mossøvej 11, 8240 Risskov eller ved Linå & Danfauna, Bergsøesvej 11, 8600 Silkeborg. Det er en god ide at have en klinge til første aften.

Jens fra Danstab kommer den første aften, så man kan købe træ til sit skæfte. Husk kontanter.

Igen i år er det Anders og Sten, der underviser i at lave spændende knive.

Det bliver afholdt på Hadsten skole i sløjdlokalet.
Adressen er: Hadbjergvej 12, 8370 Hadsten
Kl: 18:30 til 21:30
Første aften er onsdag d. 24/1 2018.

Så skynd dig at melde dig til – Der er 16 pladser. Du kan tilmelde dig lige her: http://www.hadstenjagtforening.dk/events/knivkursus-2018/

Er der nogle spørgsmål, inden første aften kan man ringe til Sten på 21 70 97 60

Med venlig hilsen.
Hadsten og omegns jagtforening.

Skriv en kommentar