Flugtskydnings stævne – Samsø Jagtforenings flugtskydningsbane – Harpeshøj (9 – 11. juni 2017)

Samsø Jagforening ønsker at fremvise deres sjove og udfordrende bane, vi har i den forbindelse fået mulighed for at invitere til en fuld weekend med aktiviteter. De ser frem et hyggeligt stævne på deres smukt beliggende bane hvor der er mulighed for at deltage en, to eller tre dage.

Program:

Fredag d. 9. juni: ”Indskydning”
12:00 Banerne åbner Jagtbane Jagt Sporting Nordisk Trap Double, højt tårn
20:00 Banerne lukker

Lørdag d. 10. juni: Præmieskydning.
8:00 Banerne åbner Jagt bane, lukket serie, obligatorisk, Kortsalg slut
11:00, skydning slut kl.
13:00. Jagt sporting, lukket serie, obligatorisk Kortsalg slut
14:00, skydning slut
16:00 Jagt bane, åben serie. Jagt sporting, åben serie.
16:00 Finaler
19:00 Derefter fællesspisning, helstegt pattegris, kr. 125,- /kuvert. Tilmelding til fællesspisning sammen med tilmelding til stævnet.

Søndag d. 11. juni: Præmieskydning
9:00 Nordisk Trap Double, højt tårn. 40 duer, kortsalg slut kl.
11:00, skydning slut kl.
14:00. Finaler derefter
16:00 Arrangementet slutter

Overnatning / campering Der er mulighed for at campere ved skydebanen men der er også masser af andre gode indkvarterings-muligheder på øen, se www.visitsamsoe.dk

Tilmelding og mere information kan findes hos www.samsoe-jagtforening.dk

Færgebilletter tilbud: 199,- inkl. 5 pers.

Fra Hou, enkelt billet kr. 199,- personbil inkl. 5 personer. Se tider og tilbud på www.tilsamso.dk
Fra Kalundborg enkelt billet for kr. 254,- bil inkl. 9 personer. Se tider og tilbud www.faergen.dk

Find en udskriftsvenlig version af indbydelsen her -> Plakat